luni, 2 mai 2011

NU NUMAI EI

Nu  numai crucea  osandirii era foarte grea,
Cand Domnul, Golgota cu multa durere urca.
Ci eu eram povara mare de rele si pacate.
Si-a lumii intregi, ce le ducea singur in spate.

Nu numai Petru apostolul s-a lepadat,
De Domnul, inainte de-al cocosului  cantat.
Ci eu ma lepad in fiecare ceas de legea Ta
Desi constiinta ca un cocos imi va canta.

Nu doar o singura sulita, coasta ti-a strapuns.
Din care sange mult si apa, ca marturie au curs.
Ci mii de sulite iti patrund sfantul trup mereu,
Cand eu si lumea toata, facem voia celui rau.

Nu numai un Pilat si iudeii te-au judecat,
Cand strigau ca Tu, spre rastignire sa fii dat.
Ci eu si toti acei ce in orbirea cea nebuna,
Judeca si osandesc pe cei din jur si poarta ura.

Nu numai cei ce-au fost atunci, sunt vinovati.
Si eu si lumea de azi, de rele vicii greu patati
Il osandim, il batem, il scuipam, il rastignim mereu,
Pe Domnul care ne-a iubit si ne scapa din tot cei greu.

Nu doar pentru iudei, pe cruce Iisus atuncea s-a rugat.
Ci pentru mine si lumea toata, sa o scape de la iad.
Eu i-am cerut iertare si m-a primit si viata am aflat.
Tu omule, cat timp mai porti cu tine povara de pacat?


Niciun comentariu: